قوانین و مقررات و حریم کاربران

کاربر محترم با توجه به اینکه ورود شما به ‏‌سایت میو و استفاده از آن به هر شکل از قبیل استفاده از خدمات و یا ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و قبول شرایط و قوانین استفاده از سایت می باشد ، خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.​

رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده رویه و اصول مجموعه میو می باشد. در صورت تغییر در قوانین مندرج و رویه‏‌های مجموعه میو مراتب متعاقبا در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود. و کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


حریم خصوصی

- وب سایت مجموعه میو هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از mioshop.ir ندارد و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما و پشتیبانی مجموعه میو استفاده کنند.
- کلیه اطلاعات شخصی کاربران در سایت به جز برای مراجع قانونی ذیصلاح که در قانون به صراحت به آنها اشاره شده باشد کاملاً محرمانه و محفوظ است و مجموعه میو تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران به عمل می آورد. به همین منظور همه تلاشها برای نفوذ یا تخریب سایت مورد پیگری قرار می گیرد و در صورت لزوم از طریق مراجع قانونی اقدام و مورد پیگرد قرار خوهد گرفت .
- همچنین تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربران در هنگام ثبت نام نزد مجموعه میو محفوظ می ماند در همین راستا از خریداران تقاضا میشود به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و ضرر و زیان برای کاربر در هنگام ثبت سفارش ، اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند.


سفارشات

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
- مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
- کالاها در بسته بندی های استاندارد و ایمن به مشتریان تحویل می گردد . مشتریان در هنگام تحویل کالا می بایست بسته بندی کالا را کنترل و سالم بودن آن را رسید نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل در بسته بندی کالا ( مانند پارگی و … ) که نشان از وجود مشکلات احتمالی در آن باشد ، از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایند و موضوع را به پشتیبانی سایت اطلاع داده و از همان طریق پیگیری نمایند . در غیر این صورت کاربر با امضا رسید دریافت کالا صحت مرسوله را تایید نموده و حق هرگونه ادعایی را از خود صلب می نماید.


بازگشت و تعویض کالا

- اجناس خریداری‌شده از تاریخ فاکتور به مدت دو هفته قابل تعویض بدون کسر وجه و یا استرداد تا سه روز  (فقط کسر مالیات) میباشند.
- پس از گذشت دو هفته از تاریخ فاکتور تنها امکان تعویض کالا وجود دارد.
- لطفا توجه فرمایید قبل از اقدام به مرجوع کردن کالا با همکاران ما در بخش پشتیبانی هماهنگی لازم را انجام دهید.
- برای تعویض کالای مورد نظر چنانچه موجودی کالای انتخابی در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نمایند.
- در صورت مرجوع شدن کالا در مدت زمان ذکر شده، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- استرداد و تعویض کالا مستلزم جدا نشدن بارکد از کالا و ارائه فاکتور خرید می باشد، توجه داشته باشید در صورت مخدوش شدن بارکد و فاکتور خرید، کالای خریداری شده قابل تعویض و یا استرداد نمیباشد.
- لطفا در نظر داشته باشید هزینه ارسال کالا جهت استرداد و یا تعویض کالا برعهده مشتری میباشد و تنها در صورت داشتن مغایرت در کالای خریداری شده و کالای دریافت شده توسط مشتری، و همچنین ایراد فنی در کالای دریافتی توسط مشتری، هزینه ارسال بر عهده مجموعه میو خواهد بود.

عضویت در خبرنامه میو
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادهای میو، در خبرنامه ما عضو شوید.